gototopgototop

Сьогодні:


Освіта м.Рівне

МОН України

МОН України
DSIAO

Освіта Рівненщини
МОН України
Info-centr

РІРЦ

Info-centr

Info-centr

Children-hotline

Info-centr


Ukraine
Педпреса

Освітній портал Педпреса


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні339
mod_vvisit_counterВчора1464
mod_vvisit_counterЗа тиждень339
mod_vvisit_counterПопередній тиждень14315
mod_vvisit_counterЗа місяць25915
mod_vvisit_counterПопередній місяць56115
mod_vvisit_counterЗагальна3947740

Зараз (20 хвилин назад): 13
Ваш IP: 35.170.64.36
,
Сьогодні: 2021-06-13 08:06

Анонс заходів управління освіти м.Рівне. В даному розділі Ви дізнаєтесь про події, які відбудуться протягом поточного тижня. Слідкуйте за подіями, щоб володіти інформацією з питань галузі освіти м.Рівного.

"Відкрити анонс заходів..."

 


Вчителі початкових класів вчилися мистецтву ставити запитання

Дорогі колеги - вчителі, з чого ви починаєте проєктування своїх уроків? Однозначно з продумування питань, які ви будете ставити учням під час своїх занять!

А чи так важливі правильні запитання на уроці?

Про це говорили, навчалися, практикували, помилялися, але прагнули до удосконалення під час тренінгів, які відбулися 19 та 23 квітня 2021 року на базі НВК№14 (директор Демчук Ю.М., заступник директора Сорока І.А.), вчителі початкових класів Рівненської міської територіальної громади. Тема тренінгів "Питання як інструмент формування критичного мислення в учнів початкових класів. Це вже другий тематичний цикл за наскрізними уміннями, які розробили і провели освітні тренери Меркотан Лариса (директор ЗЗСО№18) та Пучко Тетяна (консультант "Центру професійного розвитку педагогічних працівників").

Учасники тренінгів познайомилися з методикою роботи із запитаннями. Учителі, які оволоділи технікою питань, тепер зможуть:

- пояснювати, як запитання сприяють розвитку критичного мислення;

- розповідати про педагогічний інструментарій роботи із запитаннями на уроках в початкових класах;

- застосовувати набуті уміння для планування уроку під час роботи з джерелами інформації;

- застосовувати педагогічні інструменти для розвитку в учнів критичного мислення шляхом постановки питань;

- а також сформують власне ставлення до важливості розвитку критичного мислення.

Чотири години роботи пролітали щоразу як одна мить. Насичено, неочікувано, цікаво, емоційно, комфортно, ефективно працювали, навчалися педагоги й відзначили, що з нетерпінням будуть чекати наступних крутезних тренінгових занять

До наступних зустрічей, дорогі колеги!

Тетяна Пучко, консультант «ЦПРПП»