gototopgototop

Сьогодні:


Освіта м.Рівне

МОН України

МОН України
DSIAO

Освіта Рівненщини
МОН України
Info-centr

РІРЦ

Info-centr

Info-centr

Children-hotline

Info-centr


Ukraine
Педпреса

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні101
mod_vvisit_counterВчора1395
mod_vvisit_counterЗа тиждень7390
mod_vvisit_counterПопередній тиждень9868
mod_vvisit_counterЗа місяць7390
mod_vvisit_counterПопередній місяць44289
mod_vvisit_counterЗагальна3780189

Зараз (20 хвилин назад): 13
Ваш IP: 3.237.71.247
,
Сьогодні: 2021-03-06 01:35

Анонс заходів управління освіти м.Рівне. В даному розділі Ви дізнаєтесь про події, які відбудуться протягом поточного тижня. Слідкуйте за подіями, щоб володіти інформацією з питань галузі освіти м.Рівного.

"Відкрити анонс заходів..."

 


Тренінги з формування наскрізних умінь стартували в початковій школі

З початком реформування Нової української школи все частіше можемо почути суперечки про те, який інтелект, емоційний (ЕІ) чи когнітивний (ІQ), є важливішим для здобуття успіху особистості в житті. Чи можна розвивати емоційний інтелект так само як пізнавальний, логіку, мислення й креативність?

Одне з одинадцяти наскрізних умінь, визначених Державним стандартом початкової освіти, безпосередньо вказує на важливість формування в учнів початкової школи емоційного інтелекту, а саме « уміння конструктивно керувати емоціями».

04 та 10  лютого 2021 року на базі НВК № 14 (директор Демчук Ю.М., заступники директора Сорока І.А. та Маліновська Н.П.) для вчителів початкових класів Рівненської міської територіальної громади стартували тренінги з теми «Формування наскрізного уміння «конструктивне керування емоціями» в учнів початкової школи». Тренінги підготували і провели тренери НУШ Меркотан Лариса (директор ЗЗСО №18 та Пучко Тетяна (консультант ЦПРПП).

Під час роботи тренінгу вчителі говорили про емоції, які важливо формувати в учнів початкової школи. Розглядали різноманітність і багатство емоційного світу, працювали з колесом емоцій Роберта Плутчека. Вибирали з різноманіття емоцій базові, саме ті, з якими так важливо працювати в НУШ.

Окрім того, учасники тренінгу добирали види діяльності на різних уроках до вірша «Робін – Бобін – ненажера». А також узагальнювали прийоми роботи на уроках, які сприяють формуванню емоційного інтелекту. Разом визначили, чому важливо працювати з емоціями і як зробити цей процес наскрізним.

Сперечалися, відстоювали, розмірковували і вирішили, що насамперед кожному вчителю дуже важливо навчитися керувати своїми емоціями. Адже, щоб розвинути в собі здатність до найбільшого відчуття щастя та успішної самореалізації, людині варто розвивати  свій емоційний інтелект. Бо завдяки йому ми можемо знайти баланс між розумом та почуттями, наблизитися до відчуття гармонії у житті.

Тетяна Пучко, консультант КУ ЦПРПП