gototopgototop

Сьогодні:


Освіта м.Рівне

МОН України

МОН України
Освіта Рівненщини
МОН України
RMMK

РІРЦ

Info-centr

Info-centr

Children-hotline

Info-centr


Innovatyka-2019

Ukraine
Педпреса

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні404
mod_vvisit_counterВчора2067
mod_vvisit_counterЗа тиждень404
mod_vvisit_counterПопередній тиждень14018
mod_vvisit_counterЗа місяць16009
mod_vvisit_counterПопередній місяць49659
mod_vvisit_counterЗагальна3439990

Зараз (20 хвилин назад): 44
Ваш IP: 54.236.59.154
,
Сьогодні: 2020-08-09 05:48

Анонс заходів управління освіти м.Рівне. В даному розділі Ви дізнаєтесь про події, які відбудуться протягом поточного тижня. Слідкуйте за подіями, щоб володіти інформацією з питань галузі освіти м.Рівного.

"Відкрити анонс заходів..."

 


Оцінювання по-новому? Що має знати про це адміністрація закладу освіту

Про оцінювання в Новій українській школі вже другий рік не стихають розмови. Як і завжди стартом для впровадження нового стала початкова школа. Шкільне оцінювання має дуже давню і цікаву історію. Багато десятиліть використовувалася 5 бальна система, вже два десятки років ми використовуємо 12 бальне оцінювання і з початком реформування Нової української школи отримали нове оцінювання – формувальне і підсумкове. Хтось займає позицію «за» нову систему оцінювання, а хтось «проти». Багато дорікань чують освітяни від батьків, адже для них важливо з якою оцінкою приходять діти додому, чи не гірша дитина серед своїх однолітків, чи має дитина належне навантаження домашніх завдань.  Але і самі вчителі не розібравшись із нововведеннями часто опиняються в глухому куті. Інформації є дуже багато, проте бракує знань і досвіду. Тому дуже важливо зруйнувати стереотипи і правильно пояснити, продемонструвати, переконати. Поряд завжди є ті, хто допоможе, підкаже та надасть потрібні рекомендації, а саме – заступник директора з навчально-виховної роботи.

29 січня 2020 року на базі Рівненського навчально-виховного комплексу № 26 (директор Дзюбак Володимир Федорович, заступник директора Харковець Тетяна Дмитрівна)  відбувся семінар-тренінг для заступників директорів, які курують роботу початкової школи з теми «Оцінювання у Новій українській школі: змінюємо підходи. Інструменти і методика використання».  Учасників семінару-тренінгу привітав начальник управління освіти  Харковець Василь Степанович.  Розповів про новації в освіті та окреслив шляхи педагогів щодо успішного реформування Нової української школи.

Мета семінару-тренінгу:

● поглибити знання учасників щодо технік формувального оцінювання, які використовуються вчителями для вимірювання навчальних досягнень учнів

● дізнатися, які існують засоби оцінювання навчальних досягнень учнів у формувальному оцінюванні та методик їх використання

● опанувати основні кроки заступника директора щодо здійснення формувального та підсумкового оцінювання

● ознайомитися із механізмом контролю та способами фіксації навчальних досягнень учнів

● дізнатися як вести педагогічне спостереження за здійсненням формувального оцінювання вчителем на уроці

● оволодіти інструментарієм здійснення формувального оцінювання

З  учасниками  методичного заходу працювала команда фахівців:

♦ Меркотан Лариса Іванівна, тренер НУШ, супервізор, експерт із вивчення практичного досвіду учасників сертифікації, заступник директора ЗОШ № 18

♦ Брега Ніна Іванівна, тренер НУШ, член міської динамічної групи з формувального оцінювання, сертифікований учитель початкових класів НУШ НВК № 12

♦ Анісімова Наталія Олегівна, член міської динамічної групи з формувального оцінювання, учитель початкових класів НУШ ЗОШ № 18

♦ Пучко Тетяна Альфонасівна, тренер НУШ, супервізор, експерт із вивчення практичного досвіду учасників сертифікації, заступник завідувача КУ «РММК».

Учасники семінару мали можливість під час кола налаштувань усвідомити, що краще ОЦІНЮВАТИ чи ЦІНУВАТИ. У групах виконували перевірну та діагностичну роботу і порівнювали як одну й ту ж  діяльність можна оцінити за критеріями 12 бальної системи та формувального оцінювання. Разом розбиралися у чому різниця між формувальним і підсумковим оцінюванням. Яка ж причина виникнення потреби у зміні системи оцінювання. Розробили ментальну карту по оцінюванню в НУШ, відновили свої знання та вибудували послідовність того, що маємо знати про формувальне та підсумкове оцінювання. Дослідили особливості оцінювання в інших країнах світу. Практично опрацювали форми та способи здійснення підсумкового оцінювання. А також ознайомилися із методичним інструментарієм формувального оцінювання.

Насамкінець заступники директорів заповнили свідоцтва своїх досягнень під час семінару-тренінгу та отримали необхідні методичні рекомендації – «10 кроків заступника директора щодо оцінювання в НУШ». Взяли участь у вправі фідбек «Три М» де активно прокоментували, які три моменти засвоїли і зможуть використовувати у своїй роботі та один момент, над яким ще треба попрацювати.

Бути агентами змін – водночас відповідально, непросто, але дуже цікаво. Потрібно багато працювати над собою, постійно вчитися та удосконалювати компетентнісні уміння. Тому кожен із учасників методичного заходу приклав якнайбільше зусиль, щоб бути на хвилі нового, а головне – бути потрібним тим, хто цього потребує.

Пучко Тетяна, заступник завідувача КУ «РММК»