gototopgototop

Сьогодні:


Освіта м.Рівне

МОН України

МОН України
Освіта Рівненщини
МОН України
RMMK

РІРЦ

Info-centr

Info-centr

Children-hotline

Info-centr


Innovatyka-2019

Ukraine
Педпреса

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні198
mod_vvisit_counterВчора894
mod_vvisit_counterЗа тиждень198
mod_vvisit_counterПопередній тиждень9081
mod_vvisit_counterЗа місяць21585
mod_vvisit_counterПопередній місяць36245
mod_vvisit_counterЗагальна3058405

Зараз (20 хвилин назад): 10
Ваш IP: 3.233.219.101
,
Сьогодні: 2020-01-19 06:25

Анонс заходів управління освіти м.Рівне. В даному розділі Ви дізнаєтесь про події, які відбудуться протягом поточного тижня. Слідкуйте за подіями, щоб володіти інформацією з питань галузі освіти м.Рівного.

"Відкрити анонс заходів..."

 


Про емоції та емпатію в колі однодумців-учителів НУШ

Щастя - це звичка й результат

позитивного мислення.

 

А. Менегетті

 

Одним із центральних завдань, визначених у Новій українській школі є створення належних умов для особистісної самореалізації учня.  Ключові компетентності й наскрізні вміння і створюють «канву», яка є основою для успішної самореалізації учня – як особистості. Реалізація компетентнісного підходу робить особливо актуальною і значущою проблему формування у дитини уявлення про себе та свої здібності, вміння об’єктивно оцінювати і застосовувати власні особистісні якості (емоційний інтелект); правильно вибудовувати взаємовідносини з оточуючими, тобто потребує розвитку уміння конструктивно керувати своїми емоціями вже в початковій школі.

10 грудня 2019 року на базі Рівненської ЗОШ № 18 (директор Андрощук В.В., заступник директора Меркотан Л.І.) відбулася чергова зустріч у школі майстерності вчителів 2-х класів НУШ. Вчителі початкових класів міста разом  опрацювали різноманітний інструментарій щодо розвитку окремих наскрізних умінь, зокрема одного з найважливіших наскрізних умінь – уміння керувати своїми емоціями.

Своїм досвідом та методичними рекомендаціями щодо роботи з формування емоційного інтелекту, емпатії на уроках у 1-2 класах НУШ поділилися -  учитель Наталія Анісімова, вихователь ГПД  Ірина Бондарчук та заступник директора Лариса Меркотан.

Тетяна Пучко, заступник завідувача КУ «РММК»