gototopgototop

Сьогодні:


Освіта м.Рівне

МОН України

МОН України
Освіта Рівненщини
МОН України
RMMK

РІРЦ

Info-centr

Info-centr

Children-hotline

Innovatyka-2018

Ukraine

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні341
mod_vvisit_counterВчора1145
mod_vvisit_counterЗа тиждень2614
mod_vvisit_counterПопередній тиждень8152
mod_vvisit_counterЗа місяць23488
mod_vvisit_counterПопередній місяць42746
mod_vvisit_counterЗагальна2573883

Зараз (20 хвилин назад): 43
Ваш IP: 54.236.180.104
,
Сьогодні: 2018-12-19 10:04

Анонс заходів управління освіти м.Рівне. В даному розділі Ви дізнаєтесь про події, які відбудуться протягом поточного тижня. Слідкуйте за подіями, щоб володіти інформацією з питань галузі освіти м.Рівного.

"Відкрити анонс заходів..."

 


НУШівська філологічна майстерня в дії

Як прокласти шлях до розуму через серце? Чи реально створити в закладах освіти тандеми «щасливий учитель - щасливий учень»? Чи готові вчителі-філологи до змін і що, власне, варто змінювати, а що ні? Саме ці питання цікавили учителів української мови та літератури Рівного під час педагогічної майстерні, що відбулась на базі ЗОШ №18 28.02.2018 року.

За ініціативи керівника шкільного методоб’єднання учителів-словесників 18-ої школи Руднік Лариси Петрівни освітянська майстерня стала своєрідним кроком на випередження з питань упровадження навчальних практик НУШ у діяльність філологів середньої та старшої освітньої ланки.  Роботу  майстерні разом із Ларисою Петрівною  координувала заступник директора з навчально-виховної роботи Лариса Іванівна Меркотан, яка є сертифікованим тренером щодо впровадження новацій НУШ в початкову школу. Важливо, що всі відібрані для опрацювання практики є актуальними не лише в 1-4 класах, а й в 5, 6, а деякі й в 5 – 11 класах.  Приємно, що учителі-словесники майстерно продемонстрували ті з них, які найкраще «прижились» в індивідуальній практиці кожного педагога-словесника ЗОШ №18.

Почалось усе із «Входження в картину» - цю методику Лариса Меркотан використала для створення творчого настрою та емоційного налаштування на пізнання учителями міста чогось нового та й, зрештою, себе самого. Основний же шлях підвищення фахової майстерності учасників заходу проліг від PISи (PISА – Програма міжнародного оцінювання ) до  «Піци» (рефлексійної вправи за підсумками заходу). Наталія Савенко запропонувала присутнім перевірити читацьку грамотність за технологією PISА. З RAFT-технологією ознайомила присутніх Оксана Гайдук. До використання  сторітеллінгової технології долучила присутніх Наталія Сидорук. Зацікавила присутніх особливостями використання креативного письма Наталія Влощинська, а Наталія Шуманська спонукала учасників майстерні стати акторами імпровізованого весняного театру, зокрема дала можливість філологам міста відчути себе справжніми режисерами створення весняних замальовок-мініатюр. Як використати фідбек на рефлексійному етапі уроку продемонструвала Лариса Руднік, керівник шкільного методоб’єднання, яка й використала прийом «Піца» для підведення підсумків майстерні. А ще –  кожен з учасників отримав імбирного весняного НУШика, що символізував готовність філологів міста до творчих змін та самовдосконалення.


Галина Коломис, методист КУ «РММК»