gototopgototop

Сьогодні:


Освіта м.Рівне

МОН України

МОН України
Освіта Рівненщини
МОН України
RMMK

Info-centr

Info-centr

Innovatyka-2016

Ukraine

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні168
mod_vvisit_counterВчора1325
mod_vvisit_counterЗа тиждень5801
mod_vvisit_counterПопередній тиждень8614
mod_vvisit_counterЗа місяць23040
mod_vvisit_counterПопередній місяць39675
mod_vvisit_counterЗагальна1441390

Зараз (20 хвилин назад): 13
Ваш IP: 50.16.5.192
,
Сьогодні: 2017-01-20 05:46

Анонс заходів управління освіти м.Рівне. В даному розділі Ви дізнаєтесь про події, які відбудуться протягом поточного тижня. Слідкуйте за подіями, щоб володіти інформацією з питань галузі освіти м.Рівного.

"Відкрити анонс заходів..."

 


Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроках у початковій школі: новація, мода чи необхідність?

Одним із шляхів оновлення змісту освіти та узгодження його з потребами сучасності є орієнтація навчально-виховного процесу на набуття ключових компетентностей та створення ефективних механізмів їх запровадження. Початкова ланка освіти – фундамент шкільного навчання, адже саме тут закладається основа для формування особистості майбутнього громадянина.

Розробці та використанню компетентнісно зорієнтованих  завдань на уроках у початковій школі був присвячений майстер-клас для керівників шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів за участю Салтишевої Вікторії Михайлівни, завідувача кабінету дошкільної, початкової, корекційної та інклюзивної освіти РОІППО, який відбувся 21 грудня 2016 року на базі ЗОШ № 1 ім. В.Короленка.

Під час роботи майстер-класу було розглянуто проблеми сутності компетентнісно зорієнтованих завдань, запропоновано їх типологію, алгоритм розробки. Увагу зосереджено на особливостях і структурі компетентнісно зорієнтованої задачі. Наведено приклади проблемних запитань і завдань, компетентнісно зорієнтованих задач. А також вчителі самостійно вчилися створювати компетентнісно зорієнтовані завдання з різних предметів у початковій школі: математики, української мови, літературного читання та природознавства.

Упродовж  двох годин серед учасників майстер-класу панувала атмосфера активної співпраці, доброзичливості, співдружності та творчості. Педагоги певнені, що уміння розробляти та використовувати в освітньому процесі компетентнісно зорієнтовані задачі є необхідністю в умовах сучасної початкової освіти. А також освітяни початкової школи з повною відповідальністю стверджують, що готові до змін, до створення Нової школи.

Тетяна Пучко, заступник завідувача КУ «РММК»