gototopgototop

Сьогодні:


Освіта м.Рівне

МОН України

МОН України
Освіта Рівненщини
МОН України
RMMK

Info-centr

Info-centr

Innovatyka-2016

Ukraine

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні202
mod_vvisit_counterВчора1792
mod_vvisit_counterЗа тиждень9677
mod_vvisit_counterПопередній тиждень12641
mod_vvisit_counterЗа місяць40709
mod_vvisit_counterПопередній місяць48341
mod_vvisit_counterЗагальна1542484

Зараз (20 хвилин назад): 15
Ваш IP: 54.211.79.150
,
Сьогодні: 2017-03-25 04:00

Анонс заходів управління освіти м.Рівне. В даному розділі Ви дізнаєтесь про події, які відбудуться протягом поточного тижня. Слідкуйте за подіями, щоб володіти інформацією з питань галузі освіти м.Рівного.

"Відкрити анонс заходів..."

 


Методична скарбничка

Бесіда для дітей  з використанням ігрових вправ та казки «Особиста безпека» - Відкрити...

МОДУЛЬ «Я – МОЄ ЗДОРОВЯ – МОЄ ЖИТТЯ»(Програма «Рівний - Рівному») «Ні насильству!» (для дітей 9-11 років) - Відкрити...

МОДУЛЬ «ПРОЯВИ ТУРБОТУ ТА ОБАЧЛИВІСТЬ» Програма «Рівний-Рівному» «ЗАПОБІГАННЯ НАСИЛЬСТВУ» (для підлітків 12-14 років) - Відкрити...

МОДУЛЬ «ПРОЯВИ ТУРБОТУ ТА ОБАЧЛИВІСТЬ» Програма «Рівний-Рівному» «ЗАПОБІГАННЯ НАСИЛЬСТВУ» (для підлітків 15-18 років) - Відкрити...

Психолого-правовий порадник - Відкрити...

Методичні рекомендації наради практичних психологів та соціальних педагогів - Відкрити...

Використання арт-терапевтичних технік у діяльності практичного психолога ДНЗ - Відкрити...

Методичні рекомендації психолого-педагогічного семінару для вихователів-методистів з теми «Психолого-педагогічний супровід  дітей  з поведінковими проявами в ДНЗ» - Детальніше...

Методичні рекомендації семінару-практикуму для практичних психологів «Психологічний супровід дітей з порушеннями мовлення в дошкільному навчальному  закладі» - Детальніше...

Соціально-педагогічна підтримка дітей, які зазнали психотравмуючого впливу - Детальніше...

Рекомендації методичного об’єднання з теми  «Алгоритм роботи практичного психолога ДНЗ щодо психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами» - Детальніше...

Методичні рекомендації щодо організації діяльності психологічної служби м. Рівного на 2016-2017 навчальний рік -  Детальніше

Методичні рекомендації семінару-практикуму «Формування комунікативної взаємодії у сімейному просторі» - Детальніше...


Методичні рекомендації семінару-практикуму для соціальних педагогів навчальних закладів «Реалізація соціально-перетворювального напрямку роботи соціального педагога з використанням лялькотерапії» - Детальніше...

Арт-терапевтична техніка виготовлення ляльки з ниток «Лялька ресурс» - Детальніше...

Бінарне заняття для дітей з особливими потребами для професійного спрямування: «Перші кроки до професії» - Детальніше...


Допомога дітям, які пережили травму - Детальніше...

Правила безпеки та можливості отримання допомоги в період конфлікту в Україні. Методичні рекомендації - Детальніше...


Надання першої психологічної допомоги постраждалим - Детальніше...

Прийоми ефективної взаємодії з людьми, які потребують допомоги - Детальніше...

Інформаційний бюлетень «Надання допомоги сім`ям призваних військовозобов’язаних по частковій мобілізації» - Детальніше...

Як дорослі можуть допомогти дітям в екстремальних ситуаціях - Детальніше...

Ефективна взаємодія дорослих і дітей в екстремальних ситуаціях - Детальніше...


Методичні рекомендації щодо організації діяльності психологічної служби м. Рівного на 2014-2015 навчальний рік - Детальніше


Методичні рекомендації. Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період.

Відкрити...


Методичні рекомендації семінару-практикуму

«Психологічні особливості сімейного виховання дітей різних вікових категорій».

Детальніше...


Методичні рекомендації семінару-практикуму з теми «Використання арт-терапевтичних методів роботи з учнями щодо девіантної поведінки»

Детальніше...


Особливості учнів з акцентуаціями характеру й робота з такими учнями на уроці

Детальніше...


Методичні рекомендації - Детальніше...


Шкільний булінг

Відкрити.../Завантажити...


Методичні рекомендації семінару – практикуму

 

для практичних психологів ДНЗ

«Соціально-психологічний супровід дітей вразливих та незахищених категорій»

Січень  2014 року

Детальніше.../Завантажити...

Детальніше...


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

семінару-практикуму з теми «Формування комунікативної взаємодії в учнів різновікових категорій»

Грудень 2013

Інтерактивна граігрова діяльність учасників тренінгу, яка структурована у відповідності з метою і завданнями гри, передбачає можливість та необхідність міжособистісної взаємодії.

Основна відмінність інтерактивних ігор від традиційних методів навчання полягає в тому, що вони не тільки спрямовані на інтелект учасника, але й «зачіпають особистість в цілому – її думки, почуття, знання, інтереси і стремління до гри» К. Фопель.

Детальніше...


Методичні рекомендації семінару – практикуму для практичних психологів ЗНЗ «Аспекти роботи практичного психолога з гіперактивними дітьми»

15 листопада  2013 року

  1. Проводити діагностичну роботу щодо вивчення рівня розумового розвитку, емоційно-особистісних  особливостей, сприйняття дитиною сімейного клімату та особливостей поведінки вдома і школі.
  2. Обов’язкове використання кількох діагностичних  методик для об’єктивного оцінювання рівня актуального розвитку конкретного психічного процесу або особистісної якості дитини.
  3. Вивчити ситуацію в сім’ї, так як неуважність, імпульсивність  і інші прояви СДУГ можуть бути індивідуальною реакцією на кризу сімейних відносин або будь-яких змін  у звичному житті (розлучення, поява другої дитини, переїзд і т.д.).
  4. Отримана в ході психолого-педагогічного та медичного обстеження інформація порівнюється та аналізується. На її основі будується комплексна корекційна програма, котра включає  психолого - педагогічний вплив.
  5. Організовувати роботу з батьками дітей із СДУГ, орієнтовану на пошук найкоротшого шляху для досягнення бажаного і реального результату.
  6. При проведенні консультацій завжди стежте за тим, чи вірно батьки зрозуміли вашу пораду.
  7. Надавати необхідні рекомендації педагогам, оскільки від педагога залежить організація розвивального середовища та мікроклімату в колективі. При наданні рекомендацій слід враховувати індивідуальні особливості педагога.
  8. Дотримуватись системи побудови корекційної програми для гіперактивних дітей:


Рекомендовані діагностичні методики - Переглянути...

 


 

Завантажити...


Соціально-педагогічна та психологічна підтримка учнів в адаптаційні періоди.

 

Витяг з листа МОН України від 24.05.13 №  1/9-368 «Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення  базових дисциплін в основній школі»

« 2013/2014 навчальний рік є особливим для учнів п’ятих класів. Адже, саме з 1 вересня в основній школі розпочнеться поступове впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм з усіх базових дисциплін.

Перехід з початкової школи в середню пов’язаний із зростанням навантаження на психіку учня. Психологічні й психофізіологічні дослі­дження свідчать, що на початку навчан­ня у п’ятому класі школярі переживають період адаптації до нових умов навчання, багато в чому подібний до того, що був характерний для початку навчання в пер­шому класі.

Різка зміна умов навчання, розмаїтість й якісне ускладнення вимог, що пропо­нуються школяру різними вчителями, і навіть зміна позиції «старшого» у почат­ковій школі на «наймолодшого» у серед­ній — все це є досить серйозним випробу­ванням для психіки дитини.»…

Центр практичної психології і соціальної роботи рекомендує для практичних психологів, соціальних педагогів використовувати в своїй діяльності алгоритм супроводу учнів в адаптаційні періоди розроблений методичною радою центру та методичним об’єднанням практичних психологів міста.

Детальніше...


Алгоритм психологічного супроводу дитини в адаптаційний період - Детальніше...

 


«Особливості роботи практичного психолога ДНЗ щодо подолання дитячої агресивності» - Детальніше...